Rusza Biuro Obsługi Interesanta

Od poniedziałku 18 maja rusza Biuro Obsługi Interesanta w naszej spółdzielni.
– To dla bezpieczeństwa zarówno petentów jak i pracowników – informuje Paweł Kubicki, prezes SM Bocianek.
Na parterze budynku administracji osiedla przy ul. Konopnickiej 5 zainstalowany został kolejkomat. Każdy interesant będzie musiał pobrać z niego bilet wybierając jedną z opcji:
  • sekretariat, sprawy członkowskie, windykacja
  • dział techniczny, zgłoszenia, usterki
  • czynsze, księgowość, ubezpieczenia, meldunki
Następnie, gdy na tablicy wyświetli się numer z naszego biletu, należy udać się na pierwsze piętro. Tam w części holu oraz sali konferencyjnej wykonano specjalną zabudowę i stworzono trzy stanowiska obsługi.
– Biuro Obsługi Interesanta zostało zaprojektowane i wykonane w taki sposób, aby spełniało wytyczne Państwowej Inspekcji Pracy.  Dzięki niemu minimalizujemy ryzyko zarażenia się koronawirusem. To dla bezpieczeństwa zarówno pracowników spółdzielni jak i osób przychodzących do nas w celu zgłoszenia usterki, załatwienia spraw członkowskich, zapłacenia czynszu itp. – wyjaśnia Paweł Kubicki, prezes SM Bocianek.